نمایش نتایج جستجو برای
عنوان: تعلیم و تربیت
موارد یافت شده: 20
1 - گفتمان سازی به مثابه رویکردی برای کاربرد اندیشه های کلان و بنیادین اسلامی در نظام تعلیم و تربیت (چکیده)2 - مبانی تعلیم و تربیتِ تکلیف گرا (چکیده)
3 - نگاهی به برنامه درسی تربیت جنسی در نظام تعلیم و تربیت با تاکید بر دو عنصر هدف و محتوا (چکیده)
4 - تحلیل نظام تعلیم و تربیت اسلامی: چگونگی تأثیر مبانی دینی در برنامه درسی تربیت اجتماعی (چکیده)
5 - تعلیم و تربیت مبتنی بر فطرت (تربیت فطرتگرا) با تاکید بر دیدگاه آیت الله شاهآبادی: مدلسازی فطرت با هرم سه وجهی (چکیده)
6 - الگوی رشد یکپارچه در تعلیم و تربیت افراد آسیب دیده شنوایی (چکیده)
7 - طنز و شوخی: راهی به سوی ساختارشکنی در نظام تعلیم و تربیت (چکیده)
8 - ارائه الگوی ارزیابی سازواری نظریه ترکیبی در فلسفه تعلیم و تربیت: بررسی موردی سازواری فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران در سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش (چکیده)
9 - رویکرد ساختارگرایی و پساساختارگرایی در مواجهه با فرهنگ و نسبت آن با تعلیم و تربیت (چکیده)
10 - روش پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت: متدولوژی یا متدولاتری (چکیده)
11 - درآمدی بر چالش های پیش روی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی در پاسخگویی به نیازهای تعلیم و تربیت کشور (چکیده)
12 - بحران هویت فلسفه تعلیم و تربیت (چکیده)
13 - تحلیلی از وضعیت فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)
14 - استعاره : مفهوم، نظریهها و کارکردهای آن در تعلیم و تربیت (چکیده)
15 - نقش و مسئولیت های معلم در تعلیم و تربیت مبتنی بر فناوری (چکیده)
16 - ارزیابی برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد و دکتری رشته فلسفه تعلیم و تربیت در نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
17 - رابطه متقابل ادبیات فارسی و تعلیم و تربیت (چکیده)
18 - پست مدرنیسم و تعلیم و تربیت (چکیده)
19 - در جستجوی نقشی متمایز برای فلسفه تعلیم و تربیت در پژوهش برنامه درسی: نقدی روش شناختی بر دیدگاه برزینکا (چکیده)
20 - تاریخ فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)